Potrivit Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP), în cazul produselor fără defecte avem dreptul de a preschimba produsul cu unul similar sau de o calitate mai bună, cu achitarea diferenței de preț, dacă nu-l putem utiliza conform destinației. Totodată, dacă produsul nu poate fi schimbat, consumatorul are dreptul să solicite să i se restituie banii.
În cazul în care produsul are defecte, consumatorul poate cere repararea gratuită a acestuia. Totodată, în cazul achiziționării unui produs cu defecte clientul are dreptul să ceară înlocuirea acestuia cu unul similar, dar de calitate sau returnarea banilor achitați pentru acel bun.

Consumatorul are dreptul să ceară înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare în decurs de 14 zile calendaristice, exceptând data procurării.
Dacă ați cumpărat un produs online cu livrare la domiciliu, aveți, de asemenea, dreptul de a anula și returna comanda în termen de 14 de zile*.
Notă: returul se face fizic de către client pe adresa or. Chișinău str. I Creanga 6/2!

În cazul în care la momentul adresării consumatorului unitatea de comerț nu dispune de un produs identic celui returnat, consumatorul este în drept să ceară restituirea sumei plătite pentru produs. În astfel de cazuri, cumpărătorul prezintă bonul de casă sau un alt document care confirmă actul procurării produsului, împreună cu produsul vândut, iar vânzătorul primește produsul respectiv și restituie suma plătită.

Notă: Înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare se efectuează dacă acest produs nu a fost utilizat (şi-a păstrat aspectul exterior, sigiliile şi etichetele), proprietățile de consum.

 Regulament de înlocuire a produselor, fără termen de garanție

1. Termenul stabilit pentru depunerea reclamațiilor privind deficiențele produselor pentru care nu este stabilit termen de garanție este de 30 zile de la data vânzării acestora.
2. Produsele de sezon procurate până la începerea sezonului respectiv, termenul de garanție se calculează de la începutul sezonului corespunzător, pentru perioada de iarnă de la 1 octombrie, pentru perioada de vara de la 1 aprilie. Reclamația se depune la vânzător, care este obligat să o primească şi să o soluționeze, daca este depusă în acest termen.
3. Data achiziționării produsului se stabilește în  baza bonului de consum sau  oricărui alt document care confirmă achiziționarea produsului sau în baza altor mijloace care pot permite stabilirea datei şi a locului de achiziționare.
4. Reclamațiile consumatorilor se primesc doar în cazul în care aceștia prezintă, împreună cu produsul reclamat, elementele necesare identificării înscrise pe etichetă, ambalaj sau imprimate pe produs.
5. Reclamațiile întemeiate şi înaintate, în termenul stabilit la pct.1 al prezentelor Reguli, referitor la produsele necorespunzătoare pentru care nu este stabilit termen de garanție, vor fi soluţionate de vânzător prin înlocuirea imediată a produselor cu deficiențe cu altele de calitate corespunzătoare sau prin restituirea contravalorii acestora.

LISTA PRODUSELOR, CARE NU POT FI ÎNLOCUITE CU UN PRODUS SIMILAR

1. Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).
2. Articole de igienă individuală (periuţe de dinţi, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice şi alte articole destinate pentru îngrijirea corpului).
3.  Articole de parfumerie şi cosmetică.
4. Mărfuri textile (ţesături din bumbac şi tip bumbac, in şi tip in, lînă şi tip lînă, mătase şi tip mătase, panglici, bandă de bordură etc.).
5. Cabluri (conducte electrice, cabluri, şnururi).
6. Produse şi materiale din mase polimerice ce au contact cu produsele alimentare, inclusiv cele jetabile (veselă şi accesorii pentru servitul mesei şi bucătărie, ambalaje, articole pentru păstrarea şi transportarea alimentelor (canistre, bidoane)
7. Jucării

Regulamentul procedurii de retur:

Pentru produsele returnate in magazin sunt necesari următorii pași:
Clientul preda produsul in magazin cu toate componentele, accesoriile, inclusiv manuale si certificate de garanție, obligatoriu însoțit de factura/ bon fiscal si de dovada plații, in baza unui proces verbal de predare primire. COTTONY va face o evaluare a stării produsului, inclusiv in ceea ce privește componentele si accesoriile acestuia. Evaluarea produsului predat in magazin se va face pe loc de către consultantul in vânzări. În cazul în care plata comenzii s-a făcut cu un card bancar, rambursarea se va face prin aceeași metoda de plata in cel mult 3 zile de la data la care COTTONY intra in posesia produsului returnat. În situația returului in magazin, daca clientului optează pentru înlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vânzare, clientului i se va rambursa doar diferența dintre valoarea returului si prețul noului produs (sau, după caz, va achita diferența de bani).

Notă: Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ alte servicii (ex. ambalarea cadou).

Pentru orice informații suplimentare despre produsele noastre sau servicii va rugăm să apelați Serviciul Clientelă: +373 78 78 88 55.